نهایی شدن ثبت نام ۷۶۱ نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی

عالمی نیسی از نهایی شدن ثبت نام ۷۶۱ داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی اهواز و الهایی خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۳۹ داوطلب برای شورای شهر اهواز و ۲۲ داوطلب برای شهر الهایی ثبت نام نهایی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال عالمی نیسی» شامگاه (چهارشنبه ۲۷ بهمن) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۷۶۱ داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی ثبت نام خود را در فرمانداری اهواز نهایی کرده اند اظهار کرد: از این تعداد ۷۳۹ داوطلب برای شورای شهر اهواز و ۲۲ داوطلب برای شهر الهایی ثبت نام نهایی شدند که ۸۶ درصد آنها داوطلبان مرد و ۱۴ درصد دیگر زن هستند.

 

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز افزود: از این تعداد ۹۶ درصد بدون سابقه نمایندگی و چهار درصد با سابقه نمایندگی هستند، ۳۹۸ داوطلب با مدرک کارشناسی، ۲۸۷ داوطلب کارشناسی ارشد، ۳۳ داوطلب دکتری، ۲۰ داوطلب حوزوی، ۱۶ داوطلب فوق دیپلم و هفت داوطلب با مدرک دیپلم شرکت کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان به صورت حضوری با انجام تست کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فرمانداری، انجام شد تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان بدون نیاز به مراجعه حضوری نیز از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن اندرویدی و یا ازطریق نسخه ویندوزی دانلود برنامه ثبت‌نام از طریق پورتال وزارت کشور به نشانی entekhabat.moi.ir امکان پذیر بود.

 

فرماندار کلانشهر اهواز یادآور شد: انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز (جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می شود.

 

کد خبر 1038870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha