اقامه نماز جمعه در ۳۴ شهرستان فارس

حجت الاسلام ملک مکان گفت: نماز جمعه این هفته ۲۹ اسفند همچون هفته های گذشته در ۳۴ شهرستان فارس از جمله شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، شامگاه امروز (چهارشنبه 27 اسفند) از تداوم برگزاری نماز جمعه در شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: نماز جمعه این هفته 29 اسفند همچون هفته های گذشته در 34 شهرستان فارس از جمله شیراز برگزار خواهد شد.

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس افزود: ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا، 34 شهرستان استان را در وضعیت آبی و زرد و 2 شهرستان را در وضعیت نارنجی کرونایی اعلام کرده است.

وی اضافه کرد: با هماهنگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور، نماز جمعه این هفته در 34 شهرستان و توابع آنها یعنی در 72 شهر از جمله شهر شیراز و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به قرار داشتن چهار شهر فارس در وضعیت نارنجی بیان کرد: تصمیم برای اقامه نماز جمعه در ارسنجان و زرین دشت و توابع این شهرستان ها که در مجموع چهار شهر می شود بر عهده ائمه جمعه این شهرها خواهد بود.

کد خبر 1038873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha