کشاورزان در عرصه تولید نقش تعیین کننده ای دارند

حجت الاسلام سپهوند، با اشاره به اهمیت کشاورزی در زمینه تولید و رونق اقتصادی، گفت: برای نقش آفرینی بیشتر باید از روش های نوین و علمی استفاده نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(27اسفند)، در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی و کشاورزان نمونه شهرستان ازنا که در دفتر امام جمعه ازنا برگزار شد، اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی تولید، به ویژه تولید محصولات کشاورزی، ارزشی برابر با جهاد فی سبیل الله دارد و اسلام تولیدکنندگان را مجاهدان در راه خدا می داند.

 

امام جمعه ازنا افزود: کشاورزان زحمت‌ کش که نقش تعیین کننده‌ای در تولید دارند به عنوان تأمین کنندگان نیازهای اساسی جامعه شایسته تقدیر هستند.

 

وی ادامه داد: برای شکوفایی هرچه بیشتر و رونق بخشیدن به حوزه کشاورزی در سطح شهرستان علاوه بر توجه و اهتمام مسئولان، سعی، تلاش و کار علمی کشاورزان نیز ضروری است.

 

حجت الاسلام سپهوند از کشاورزان خواست که ضمن استفاده از روش‌های علمی و نوین، نسبت به بیمه کردن محصولات خود با توجه به مخاطرات طبیعی، اقدام و مروج این مهم به عنوان یک فرهنگ در میان سایر کشاورزان باشند.

 

گفتنی است، در پایان از چهار نفر از کشاورزان نمونه که در سطح شهرستان و استان بیشترین میزان تولید در تولید محصولات مختلف کشاورزی را داشتند، تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1038879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha