مروت و جوانمردی افراد در احترام گذاشتن به دیگران تجلی می‌یابد

حجت‌الاسلام پورذهبی گفت: مروت ‌ جوانمردی افراد در احترام گذاشتن و پشت سر دیگران صحبت نکردن تجلی می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جلسه شورای اداری کردستان اظهار کرد: احترام گذاشتن به دیگران و پشت سر کسی صحبت نکردن بیانگر مروت و جوانمردی در وجود افراد است ‌و می‌توانیم درخواست‌هایمان را با چنین افرادی که این ویژگی را داشته باشند در میان بگذاریم.

 

وی ویژگی انسان‌های قابل اعتماد را پایبندی به اصول اخلاقی و دینی، داشتن روحیه جوانمردی و برخورداری از اصالت خانوادگی دانست و افزود: کسانیکه این ویژگی‌ها را داشته باشند انسان‌هایی قابل اعتماد بوده که می‌توان از آنها در زمینه‌های مختلف کمک گرفت.

 

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز در این جلسه اعلام کرد: همه مدیران باید برای خدمتگذاری به مردم بکوشند و زمینه جلب رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

 

سردار سیدصادق حسینی افزود: دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و گذاشتن چوب لای چرخ تولید این کشورند و نیاز است در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه ایستادگی کنیم.

 

وی احترام و حفظ شئونات مراجعین را وظیفه همه مسئولان دانست و بیان کرد: باید حرف‌های مردم را شنید و مشکلاتشان را رسیدگی کنیم.

 

وی همچنین بر شرکت گسترده در انتخابات پیش‌رو تاکید کرد و گفت: همه باید در راستای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات شرکت کنیم.

 

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه ورود کردستان به چرخه فولاد را تحول بزرگی در بخش صنعت استان دانست و اضافه کرد: اگر این مهم اتفاق بیفتد حوزه اشتغال استان فعال و بسیاری از مشکلات بیکاری مردم حل خواهد شد.

 

علیرضا زندیان اعلام کرد: برای اجرای عملیات زنجیره فولاد کردستان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ ردیف بودجه‌ای لحاظ شده است.

 

وی رونق بخشیدن به حوزه کشاورزی را نیز از بخش‌های موثر در رفع اشتغال و بیکاری خواند و گفت: هنوز هم بسیاری از بهره‌برداران این حوزه به صورت سنتی و دیمی به زراعت می‌پردازند.

 

وی اضافه کرد: اگر بتوانیم حوزه کشاورزی استان را گسترش دهیم از مهاجرت روستاییان به شهر کاسته می‌شود.

 

کد خبر 1038884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha