نام نویسی۱۶۱ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از نام نویسی نهایی ۱۶۱ داوطلب عضویت در ششمین دوره از انتخابات شورای اسلامی شهرهای این شهرستان خبر داد.

اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: نام نویسی۱۶۱ داوطلب برای رقابت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان آران و بیدگل نهایی شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود:  از مجموع ثبت نام شدگان، ۹۲ نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر آران و بیدگل، ۲۳ داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر نوش‌آباد، ۳۰ نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی شهر ابوزیدآباد و ۱۶ نفر داوطلب عضویت در شورای اسلامی سفیدشهر  هستند.

 

بایبوردی افزود: در مدت قانونی ثبت نام داوطلبان، ۱۴۳ نفر با حضور در فرمانداری و ۱۸ نفر به صورت غیرحضوری و از طریق دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن و رایانه شخصی ثبت‌نام کرده‌اند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آران و بیدگل افزود:  ۱۵۰ داوطلب معادل ۹۳ درصد داوطلبان مرد و ۱۱ نفر معادل ۷ درصد داوطلبان این دوره زن هستند.

 

بایبوردی با بیان اینکه انتخابات پرشور سبب اقتدار نظام، دولت و ملت و موجب استحکام بیشتر نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد، خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت و زمان شناس هستند و قطعا با درک شرایط این بار هم همچون گذشته نشان خواهند داد که هیچگاه از ارزش های انقلاب اسلامی عقب نشینی نمی‌کنند.

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود./

کد خبر 1038918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha