پخش دعای تحویل سال از مناره های مساجد شهرستان ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: پخش دعای تحویل سال از مناره های مساجد شهرستان ملایر همزمان با تحویل سال انجام می شود.

«حجت الاسلام روح الله نجفی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت:  با توجه به تقارن اعیاد شعبانیه و عید نوروز برنامه‌های مختلفی توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر با همکاری سایر نهادهای فرهنگی در سطح شهرستان ملایر پیش بینی شده که این برنامه‌ها در سطح مساجد، حسیینه‌ها و فضای باز  و در فضای مجازی انجام خواهد شد.

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه همزمان با اعیاد شعبانیه برنامه های جشن را به  صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد شهرستان خاهیم داشت گفت:  سخنرانی ائمه جماعات با موضوع مهدویت و.. برگزاری جشن خودرویی در نیمه شعبان و.. از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به فضا سازی  سطح شهر ملایر متناسب با اعیاد شعبانیه و عید نوروز گفت: قرار است دعای تحویل سال از منارههای مساجد شهرستان ملایر پخش شود.

 

 وی همچنین به توزیع بسته های معیشتی به همت گروه های جهادی در ایسام نوروز اشاره کرد و گفت: این بسته ها در آستانه سال نو در بین خانوادهه ای نیازمند در حال توزیع است.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا و شرایط موجو بیشتر برنامه‌های ما در اعیاد شعبانیه از طریق فضای مجازی خواهد بود گفت: در این زمینه برنامه های مختلفی در اعیاد شعبانیه در فضای مجازی د ر حال انجام است.

وی ارسال پپامک با موضوع اعیاد شعبانیه، برگزاری محافل انس با قرآن ختم صلوات  تولید برنامه های مختلف فرهنگی با محتوای متناسب با این ایام، پخش مولوی خوانی و.. در این ایام از جمله برنامه های این اداره در فضای مجازی است.

 

وی برگزاری ختم قرآن و محافل انس با قرآن و همچنبن  مسابقه هفت سین مهدی  را از دیگر برنامه ها در فضای مجازی در ابن ایام دانست و گفت: همچنین ممسابقه 313 نیز به مناسبت میلاد امام زمان(عج) نیز در فضای مجازی  درنیمه شعبان برگزار خواهد شد.

وی  پویش دعا خوانی در عید نورز، حضور کاروانهای شادی درمناطق محرو شهرستان و   برگزاری چشن درمحلات در فضای باز و پویش صلوات برای سلامتی امام زمان(عج) در لحضه تحویل سال را از دیگر برنامه ها درابن ایام برشمرد.

کد خبر 1038925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha