۱۷۰ بسته معیشتی از سوی کانون فرهنگی رشد در شهر ابوزیدآباد توزیع شد

مسئول کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد از توزیع ۱۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط این کانون در بین ایتام و سادات شهر ابوزیدآباد خبر داد.

«حجت صبوحی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت قمربنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس(ع) و در آستانه سال جدید، ۱۷۰ بسته معیشتی از سوی خیریه حضرت ابوالفضل(ع) وابسته به کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره)شهر ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل در بین نیازمندان و ایتام توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد افزود: این طرح با عنوان «اکرام ایتام به یاد شهدای شهر ابوزیدآباد» اجرا و برای تهیه بسته های مواد غذایی در مجموع ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط خیرین هزینه شده است.

مسئول کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد خاطر نشان کرد: موسسه خيريه حضرت ابوالفضل(ع) وابسته به كانون فرهنگی هنری «رشد» مسجد امام خمينی(ره) شهر ابوزیدآباد به عنوان يك موسسه مردم نهاد در سال ۱۳۹۰ به همت جمعی از جوانان خيّر نیک انديش، نمازگزاران، هيأت امنا، امام جماعت و توليت مسجد امام خمینی(ره) كار خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۲ به ثبت رسيد.

 

حجت صبوحی خاطر نشان کرد: این مؤسسه خیریه در پيروی از سيره مولای متقيان علی(ع) به منظور گره گشایی بخشی از مشكلات معيشتی نيازمندان، در طول سال و مناسبت های مختلف، کمک های نقدی و بسته های کمک های غیرنقدی را در بین نیازمندان توزیع می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی رشد مسجد امام خمینی(ره) شهر ابوزیدآباد اظهار داشت: این مجموعه فرهنگی آماده دریافت کمک های مردم نیکوکار و نوع دوست جهت کمک به خانواده های بی بضاعت است و خیرین و علاقه مندان کمک به این موسسه خیریه می توانند کمک های خداپسندانه خود را به شماره حساب های  ۰۱۰۹۸۷۷۰۱۸۰۰۲ و ۰۲۱۹۱۸۱۸۶۸۰۰۷ بانک ملی به نام  موسسه خيريه حضرت ابوالفضل(ع) و یا کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به مسجد امام خمينی(ره) تحویل دهند./

کد خبر 1038969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha