در نیمه اول سال آینده ۱۰ قنات در شیراز به ثبت ملی خواهد رسید

ناصری گفت: احیا و ثبت قنات های شیراز نیز همواره مورد تاکید شورای اسلامی شهر شیراز بوده است و در نیمه اول ۱۴۰۰ حدود ۱۰ قنات در شیراز به ثبت ملی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی ناصری»، امروز (پنج شنبه 28 اسفند) در آئین افتتاح همزمان بازارچه های عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در شیراز با تبریک اعیاد مبارک شعبانیه گفت: یکی از دغدغه های شورای پنجم از ابتدا مبحث انسان محوری بود که وضعیت سلامت و معیشت مردم را در بر می گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: ایجاد هماهنگی و تفاهم نامه های بین بخشی از اولویت های شورای پنجم شهر شیراز بوده است تا در این زمینه موفقیت حاصل شود.

وی اضافه کرد: فرمانداری شیراز در به نتیجه رسیدن مصوبات شورای اسلامی شهر شیراز و بازارچه های 22 گانه عرضه محصولات کشاورزی در شیراز همراهی مطلوبی داشته است.

ناصری با اشاره به حوزه سلامت در ایام کرونا بیان کرد: شورا با تخصیص اعتبارات در حوزه سلامت با دانشگاه علوم پزشکی شیراز همکاری مطلوب داشته است و در حوزه سلامت اجتماعی برای سامان دهی معتادان متجاهر به انجام رسیده است.

وی ادامه داد: اپلیکیشن تفکیک زباله از مبدا به زودی در شیراز رونمایی خواهد شد و احیا و ثبت قنات های شیراز نیز همواره مورد تاکید شورای اسلامی شهر شیراز بوده است و در نیمه اول 1400 حدود 10 قنات در شیراز به ثبت ملی خواهد رسید.

ناصری اضافه کرد: برای خروج کارخانه های آلاینده از شیراز پیگیری کرده ایم و کارخانه ریشمک از شیراز خارج شده و کلنگ زنی کارخانه جدید روغن نباتی را نیز داشتیم.

وی اعلام کرد: 158 نیروی زبده جذب سازمان آتش نشانی شیراز شده اند و شاهد مدیریت مطلوب مهار حادثه آتش سوزی هتل «آسمان» شیراز بوده ایم.

ناصری تاکید کرد: در مدیریت آرامستان ها، رایگان شدن تدفین دربهشت «احمدی» را به نتیجه رسانده ایم و امروز از 22 بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و استاندارد و گواهی شده شاهد آغاز به کار 11 بازارچه در شب عید برای مردم هستیم.

کد خبر 1038983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha