۱۱۶ نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر ورامین ثبت‌نام قطعی کردند

فرماندار شهرستان ورامین از ثبت نام قطعی ۱۱۶ نفر برای شرکت در انتخابات شورای شهر ورامین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از روز 20 اسفند آغاز و تا پایان روز 26 اسفند به دو روش حضوری و غیرحضوری انجام شد.
وی اظهار داشت: در طول یک هفته رسمی زمان ثبت نام رسمی، 126 نفر به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کردد که از این تعداد، 10 نفر به دلیل مغایریت مدارک، واجد شرایط داوطلبی نبوده و در نهایت 116 نفر ثبت نام قطعی کردند.
وی تصریح کرد: از این تعداد 100 نفر برای شورای شهر ورامین و 16 نفر برای شورای شهر جوادآباد ثبت نام خود را قطعی کردند.
کاغذلو افزود: از مجموع داوطلبان شورای شهر ورامین 85 نفر آقا و 15 نفر خانم و داوطلبان شورای شهر جوادآباد 12 نفر آقا و 4 نفر خانم می‌باشند.
وی تصریح کرد: از مجموع داوطلبان قطعی، 91 نفر با حضور در محل ستاد انتخابات فرمانداری، 5 نفر در پیشخوان، 8 نفر با تلفن همراه و 12 نفر با استفاده از رایانه مراحل ثبت نام را انجام دادند.
وی افزود: مجموع کرسی اصلی و علی البدل شورای شهر ورامین 15 نفر شامل 9 نفر اصل و 6 نفر علی‌البدل است که میزان استقبال داوطبان نسبت به کرسی6.7 درصد است.
فرماندار ورامین اظهار داشت: مجموع کرسی اصلی و علی البدل شورای شهر جوادآباد 8 نفر شامل 5 نفر اصل و 3 نفر علی‌البدل است که میزان استقبال داوطبان نسبت به کرسی 2 درصد است.

کد خبر 1039008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha