آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون از طریق همکاری  نیروهای مسلح و نیروهای مردمی محقق می شود

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان های الهی و گسترش حاکمیت قانون از طریق همکاری نیروهای مسلح و نیروهای مردمی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در پیامی اعیاد شعبانیه را تبریک گفت که متن این پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم

روز پاسدار و جانباز، یادآور ایثار، جان فشانی و حماسه آفرینی های غیور مردان سپاه و جانبازان سرافراز انقلاب اسلامی است.  مجاهدان و ایثارگرانی که غیرت، مردانگی و شجاعت و آزادگی را از مکتب و اندیشه حسینی، آموخته اند و مدال پرافتخار و زرین پاسداری و جانبازی در راه دین و قرآن، همواره بر سینه های مالامال از عشق به اسلام و انقلاب آن ها می درخشد.

ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت سجاد(ع) به همه ارادتمندان و پیروان راستین آن بزرگواران به ویژه پاسداران جان برکف انقلاب اسلامی و جانبازان عزیزی که هر یک، سند افتخار و ستاره پر فروغی بر تارک پرشکوه کشورند، تبریک و تهنیت عرض می کنم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مجموعه‌ای از نیروهای انقلاب اند که وجودشان برای کشور و ملت ایران و به عنوان بازوان قدرتمند نظام، در مقابله با دشمنان، لازم و ضروری است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است، تحت فرماندهی معظم کل قوا،  که هدف آن نگهبانی از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای‌آن و کوشش مستمر در راه تحقق
آرمانهای الهی و گسترش حاکمیت قانون و تقویت بنیه دفاعی، از طریق همکاری با سایر نیروهای مسلح و آموزش نظامی و سازماندهی نیروهای مردمی می‌باشد.

درود بی کران الهی به جانبازان سرافرازی که سلامتی خود را در راه تکوین، شکوفایی، دفاع و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و کیان جمهوری اسلامی ایران، استقلال و تمامیت ارضی کشور، مقابله با تهدیدات و تجاوزات دشمن و عوامل ضد انقلاب و اشرار از دست دادند تا پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی و ملت عزیز ایران، تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب، همواره سرافراز و سربلند باشند.

حسین نوش‌آبادی
 نماینده مردم شریف شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 1039014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha