شور و شعور انتخاباتی با قلم خبرنگاران مهیا می شود

پارسا با بیان اینکه دستگاه های اجرای از خبرنگاران به عنوان مشاوره رسانه ای بهره گیرند گفت: شور و شعور انتخاباتی با قلم شیوای خبرنگاران مهیا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا»  امروز (پنج شنبه،۲۸ اسفند ) در نشست تجلیل از فعالین و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی بسیج رسانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: در دنیای امروز رسانه ها نقش ارزنده ای در توسعه جامعه دارند.


رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سال سختی را با وجود بحران کرونا پشت سر گذاشیم، گفت: خبرنگاران در این بحران با نگارش خبر و گزارش های ویژه توانستند به نوعی در کنار کادر درمان باشند و این بیماری را کنترل کنند.


وی به ظرفیت های بالای نماینده های مجلس اشاره و اذعان کرد: با پیگیری های صورت گرفته از برخی از نمایندگان مجلس خواستار وضعیت بیمه خبرنگاران و تامین معیشت این قشر توانمند شدیم و امیدواریم شاهد نتایج مطلوب در آینده باشیم.


پارسا با تاکید بر اینکه قانون گذار در کشور بایستی به فکر رفاه حال خبرنگاران توانمند باشد ادامه داد: ایجاد اشتغال و داشتن حقوق ثابت طبق قانون کار و تامین معیشت این قشر مورد توجه مسئولان ذی ربط قرار گیرد.‌



رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی استان از ظرفیت خبرنگاران خبره استفاده کنند افزود: خبرنگاران فعال استان در بخش روابط عمومی و به عنوان مشاوره رسانه ای در دستگاه های اجرایی می توانند جذب شوند.



وی به عملکرد مطلوب بسیج رسانه اشاره و اضافه کرد: طی یک سال گذشته برنامه های متنوعی با همکاری رسانه ها و خبرنگاران فعال در بسیج رسانه استان اجرایی شد.‌


پارسا با تاکید بر اینکه رسانه ها امیدآفرینی در جامعه را در تولید خبر و گزارش در برنامه های کاری خود داشته باشند، تصریح کرد: رسانه های انقلابی با تفکر بسیجی و جهادی با توجه به تبلیغات دشمنان به افزایش امید آفرینی عمومی بپردازند.



رییس بسیج رسانه سپاه قدس گیلان به انتخابات پیش رو اشاره و اضافه کرد: دشمنان درصدد سیاه نمایی در جامعه هستند اما خبرنگاران بایستی هوشیار بوده و با قلم شیوایشان مثل همیشه در مقابله با تبلیغات دشمنان انقلاب و نظام بپردازند.


پارسا تصریح کرد: نقاط مثبت و توانمندی های جامعه در حوزه های مختلف شناسایی و به نگارش در آید.‌



وی در ادامه به جشنواره ابوذر اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ هزار اثر به جشنواره کشوری ابوذر ارسال شد و گیلان توانست در جشنواره کشوری حائز دو رتبه در حوزه خبر و موشن گرافی شود.


رییس بسیج رسانه سپاه قدس گیلان تصریح کرد: علی شفیعی از خبرگزاری فارس حائز رتبه سوم کشوری در بخش خبر شد و مهدی علی نیا در موشن گرافی مقام دوم کشوری جشنواره ابوذر را کسب کرد.


وی اضافه کرد: در جشنواره کشوری ابوذر ۴۴ اثر از ۱۷ استان کشور برگزیده شدند.‌


در پایان نشست از برگزیدگان کشوری جشنواره و مسابقه کتابخوانی و همچنین خبرنگاران فعال بسیج رسانه و جشنواره ابوذر تجلیل شد.


گفتنی است؛ در این نشست از سمیه بشارتی خبرنگار خبرگزاری شبستان در حوزه اقتصاد مقاومتی جهت تهیه سوژه های گزارشی متنوع تجلیل و قدردانی شد.

کد خبر 1039031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha