توزیع ۷۵ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت جهرم

صادقی گفت: به همت دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور جهرم، تعداد ۷۵ بسته گوشت تهیه و میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

«محسن صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان جهرم از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون خدمات گسترده ای را به خانواده های مستمند و آسیب دیده از کرونا ارائه کرده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم افزود: این خدمات در قالب طرح «کمک مومنانه» با تهیه بسته های معیشتی به همت دانشجویان بسیجی ارائه شده و به دست خانواده های کم برخوردار رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح به مناسبت های مختلف در سال جاری به اجرا در آمده است، عنوان کرد: بسیج دانشجویی شهرستان جهرم همچنین با راه اندازی گروه جهادی خدمات گسترده ای را به مردم محروم ارائه کرده است.

 

صادقی با اشاره به اینکه همزمان با اعیاد شعبانیه و به همت دانشجویان بسیجی، مرحله جدیدی از طرح «کمک مومنانه» به اجرا درآمده است، عنوان کرد: این مرحله از طرح، ویژه ایام نوروز بوده و بسته های معیشتی حاوی گوشت در اختیار خانواده های کم بضاعت قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه در این طرح 75 بسته مواد غذایی تهیه شده است، خاطرنشان کرد: این بسته ها شامل سه کیلوگرم گوشت مرغ و گوسفند بوده است.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم به ارزش بسته های مواد غذایی اشاره کرد  و ادامه داد: در مجموع برای تهیه این بسته ها، هزینه ای افزون بر 140 میلیون ریال صرف شده است.

 

وی با اشاره به اینکه بسته های مواد غذایی در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» میان 75 خانواده کم بضاعت توزیع شده است، گفت: توزیع بسته ها همزمان با اعیاد شعبانیه به همت بسیجیان دانشگاه پیام نور جهرم انجام شده است.

 

صادقی با قدردانی از دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور جهرم در تهیه بسته های مواد غذایی، عنوان کرد: هزینه این بسته ها توسط دانشجویان بسیجی و خیران تامین شده است.

 

 

کد خبر 1039071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha