«مادر آفتاب» منتشر شد

کتاب «مادر آفتاب» (۱۴ خورشید، یک آفتاب) نوشته مهرالسادات معرک نژاد از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فزهنگی خبرگزاری شبستان، کتاب «مادر آفتاب» (14 خورشید، یک آفتاب) از مجموعه 14 جلدی 14 معصوم(ع) نوشته «مهرالسادات معرک نژاد» مشتمل بر 108 صفحه با صفحه آرایی زینب ربانی خواه به تازگی از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

 

کتاب «مادر آفتاب» داستان هایی از زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را به زبانی ساده و روان تبیین کرده است. نویسنده در این کتاب از تولد تا شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را به تصویر کشیده است.

 

در بخشی از کتاب «مادر آفتاب» می خوانیم: برخی از زنان مهاجر و انصار آمدند عیادتش، فاطمه (س) اما نای نشستن نداشت. حالش را که پرسیدند. گفت:« در حالی زنده ام که به خدا قسم دنیای شما را دوست ندارم و از مردان شما متنفرم. شماها پیمان شکنی کردید و عذاب خدا را برای خود خریدید. شما امر به این بزرگی را از جایگاه اصلی اش خارج کردید و به خیال خود از علی (ع) انتقام گرفتید، باختید آن هم چه باختنی».

 

گفتنی است،«مادر آفتاب» (14 خورشید یک آفتاب) از مجموعه 14 جلدی 14 معصوم(ع) نوشته «مهرالسادات معرک نژاد» به تازگی در شمارگان هزار نسخه با قیمت 18 هزار تومان از سوی انتشارات شهید کاظمی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

 

کد خبر 1039082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha