حضور قابل ستایش نظامی ها در مقابله با ویروس کرونا/ مردم اشتباه مسئولان را به پای نظام ننویسند

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در سیل خوزستان و بحران کرونا نیروهای نظامی جانانه در کنار مردم حضور داشتند که قابل ستایش است گفت: مردم دقت داشته باشند که اشتباه مسئول را به پای نظام ننویسند زیرا مردم سالاری دینی از مهمترین اصول نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (پنجشنبه 28 اسفند) در بازدید از قرارگاه کربلا و دیدار با سردار خادم سیدالشهدا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: واقعیت این است که نیروهای ارزشی و حاکمیتی در سطح ارزشمندی در کشور قرار دارند و در همه کشور نیروهای شورای تامین افراد لایقی هستند.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه پس از برگزاری جلسات متعدد با فرماندهان و ائمه جمعه در خوزستان این نتیجه حاصل شد که همه بزرگان در خوزستان در همه مسائل درون استان وحدت رویه دارند افزود: می دانیم که استان خوزستان یک استان استراتژیک و قلب تپنده همه فعالیت های کشور است و در بیشتر محصولات مهم حرف اول را در کشور می زند.

 

وی با اشاره به اینکه خوزستان با توجه به مرزهای آبی و خاکی، از نظر امنیتی اهمیت بالایی دارد اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی کار بسیار دشواری بود اما پاسداری و نگهداری از انقلاب اسلامی کاری دشوارتر است، شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تئوری جدیدی در میان انقلاب ها را مطرح کرد.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در طول تاریخ مناطق مختلفی از کشور جدا شد ابراز کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس و تنها با سلاح الله اکبر حتی ذره ای از این میهن را به دشمن ندادیم و خیال تجاوز مجدد را از ذهن دشمنان پاک کردیم؛ بعد از جنگ تحمیلی دشمن جنگ های خود را در بُعد فرهنگی آغاز کرد زیرا می دانست در میدان نبرد نمی تواند برابر غیورمردان ایران اسلامی قرار گیرد.

 

وی برکت شهدا، تلاش ها و مجاهدت های نیروهای انتظامی و نظامی را مهمترین مانع برای توسعه توطئه های دشمنان دانست و تصریح کرد: شاهد بودیم که در سیل خوزستان نیروهای نظامی جانانه در کنار مردم حضوری فعال داشتند و امروز در بحران کرونا حضور نیروهای نظامی قابل ستایش است.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: برگزاری مراسم عزا و عروسی با حضور اقوام سنت بسیار پسندیده ای است، اما در شرایط کنونی هر تجمعی یک پیک مرگ به شمار می آید و می تواند چند خانواده را عزادار کند، امیدوار هستیم با همکاری همگان شاهد نابودی کامل ویروس کرونا در کشور و سایر جهان باشیم.

 

وی با اشاره به انتخابات سال 1400 یاد آور شد: اگر مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند دشمن می پندارد که مردم از این نظام خسته شدند، مردم باید دقت داشته باشند که اشتباه مسئولان را به پای نظام و انقلاب ننویسند زیرا مردم سالاری دینی از مهمترین اصول نظام اسلامی است.

 

سلیمانی دشتکی همچنین در دیدار با امیر حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب اذعان کرد: نیروهای مسلح و به ویژه ارتش در بحران‌های گوناگون از جمله سیل، روان‌آب‌ها، اربعین، کرونا و ... نقش ارزنده‌ای را ایفا کردند که قدردان آنها هستیم و این نشان از ارتباط و تنگاتنگ و قوی میان نیروهای مسلح و مجموعه دولت در راستای خدمات‌رسانی به مردم است.

 

کد خبر 1039083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha