دولت آینده دغدغه سی سخت را نداشته باشد

کلانتری گفت: سی سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعد می دهیم و دولت آینده دغدغه سی سخت را نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین اهدای ۳۷۰ سری جهیزیه به زوج های جوان و اهدای سه هزار بسته کمک های مومنانه (عید نوروز) به زلزله زدگان سی سخت امروز (۲۸ اسفند ماه) با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار استان، فرمانده سپاه فتح و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستان دنا در شهر سی سخت برگزار شد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این آئین، گفت: همه مسئولان از لحظه وقوع زلزله و بعد از آن به منطقه اعزام شدند، فرمانده سپاه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد آنچه که از دستشان برآمد کوتاهی نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ادامه داد: شما افتخار کشور و همه مردم ایران هستید، امید است با حضور شما در این شهر در خصوص ساخت خانه های تخریب شده اقدام خوبی صورت گیرد.

«حسین کلانتری» نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مردم در نطام جمهوری اسلامی ولی نعمت ما هستند و ما نوکر و خادم مردم هستیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در شهر سی سخت در شامگاه ۲۹ بهمن آرامش و آسایش مردم سی سخت بهم خورد، اظهار کرد: در این زلزله خانه های مردم خراب شد و شرایط دشواری پیش آمد، ولی سربازان این مردم آنها را تنها نگذاشتند، فرمانده سپاه در لحظه اول در منطقه حضور یافت و همه مسئولان نیز حضور داشتند و کار امداد و نجات و ستاد اسکان اضطراری تعبیه شد.

کلانتری بیان کرد: مردم سی سخت به خاطر اینکه حاضر نشدند اقوام و همشهریان خود را تنها بگذارند در مکان های اضطراری ما حضور نیافتند و عمق احساسات و روابط عاطفی را در اینجا مشاهده کردیم.

وی افزود: وزیر کشور نیز دستور ویژه رسیدگی داد و دولت نیز ۴۳۰ میلیار تومان اعتبار و تسهیلات برای این زلزله قرار داد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: نماینده ویژه رهبری در بیاد مسکن به شهر سی سخت آمده و پیام دلگرم کننده رهبر انقلاب را به مردم سی سخت ابلاغ کرد که باعث مسرت و امیدآفرینی در بین مردم شد.

وی خاطرنشان کرد:
۶ هزار درخواست تشکیل پرونده داشتیم و دولت قصد دارد تا پایان کار خود، در تیر ماه کار ساخت و سازها در سی سخت را به پایان برساند.

کلانتری ضمن تبریک به فرمانده جدید خاتم الانبیا، گفت: سردار خرم دل و تیپ ۴۸ فتح هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص نهاده و سنگ تمام گذاشتند، تیپ ۴۸ فتح ظرفیت های بالقوه ای داشته و جا دارد تقویت شود .


استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: همه مسئولان کشور در راس مقام معظم رهبری پیگیر مشکلات مردم سی سخت بودند، مردم سی سخت همکاری خوبی داشتند و واقعا مردم شریفی هستند.

وی در پایان گفت: سی سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعد می دهیم و دولت آینده دغدغه سی سخت را نداشته باشد.

 

کد خبر 1039084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha