نخستین بودجه تاریخ شهرداری جلیل‌آباد به تصویب رسید

شهردار جلیل‌آباد شهرستان پیشوا از تصویب نهایی نخستین بودجه تاریخ این شهرداری با رقمی بالغ بر ۱۴۵ میلیارد ریال در واپسین روزهای سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران،محمد مهدی قمی شهردار جلیل‌آباد شهرستان پیشوا گفت: در مدت زمان محدود حضور در جلیل‌آباد به‌عنوان خادم مردم، علیرغم عدم زیرساخت‌های لازم در شهرداری پیگیر رفع مسائل مهم به‌ویژه تدوین لایحه بودجه به‌عنوان نقشه راه فعالیت شهرداری بودم.

وی افزود: باوجود مشکلات بسیار و با تلاش مجموعه همکاران شهرداری ضمن بهره‌گیری از نظرات کارشناسی مشاوران، این لایحه آماده و تقدیم شورای محترم شهر شد و با برگزاری جلسات مستمر در کوتاه‌ترین زمان به تصویب اعضای شورا و کمیته انطباق فرمانداری رسید که این همکاری و همراهی شایسته تقدیر است.

شهردار جلیل آباد در خصوص برنامه های پیش بینی شده نیز بیان کرد:‌ افزایش فعالیت‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی همراه با توزیع عادلانه امکانات در سطح شهر و توجه به ایجاد زیرساخت‌ها و منابع درآمد پایدار شهری از ویژگی‌های بودجه ۱۴۵ میلیارد ریالی شهرداری جلیل‌آباد است.

 قمی در پایان گفت: تلاش مدیریت شهری در سال جدید بر این خواهد بود که ضمن ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان، همه فعالیت‌ها بدون انحراف از بودجه و در راستای تحقق کامل آن صورت گیرد.

کد خبر 1039254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha