حل مشکلات کشور با تکیه به توانمندی های داخلی

آیت الله نورمفیدی گفت: آمریکا کشوری نیست که بتوانیم به آن اتکا کنیم و باید مشکلات کشور را با تکیه به توانمندی های داخلی حل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» ظهر امروز (جمعه 30 اسفند) در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: در این روزهای سخت که همه باید به فکر هم باشیم شاهد برگزاری رزمایش موسات در استان هستیم و افراد خیر بسته های معیشتی تامین می کنند و با حفظ کرامت انسانی درب منزل نیازمندان می رسانند و در این ایام به آنها عیدی می دهند.

 

امام جمعه گرگان  ادامه داد: ماه شعبان ماه پر برکتی است و باید اهمیت این ما را بدانیم و ان شا الله این توفیق را داشته باشیم که در این ماه ارتباط خود را در با خدای متعال تقویت کنیم.

 

آیت الله نورمفیدی به استغفار در این ایام تاکید کرد و گفت: سوم ماه شعبان روز میلاد امام حسین(علیه السلام) است و امیدواریم در دنیا بتوانیم پیروان راه امام حسین علیه السلام باشیم و این روز را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می کنم.

 

وی به روز جانباز و میلاد حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) اشاره کرد و گفت: جانبازان شاهد های انقلاب اسلامی هستند که شهادت می دهند که برای اینکه انقلاب به این نقطه برسد ملت ایران ایثارگری های زیادی کردند.

 

امام جمعه گرگان  متذکر شد: در پنجشنبه هفته آینده نیز سالروز  میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) که مصادف با روز جوان است را در پیشرو داریم که این روز را گرامی می داریم.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: حضرت علی اکبر (علیه السلام) شخصیتی بزرگواری است که برای جوانان ما باید الگو باشد و جوانان ما باید شجاعت و جوانمردی را باید از این شخصیت بزرگ اسلام بیاموزیم.

 

وی به تحولات یمن اشاره کرد و افزود: 6 سال است که آل سعود در یمن جنایت انسانی به راه انداخته و ده ها میلیادر دلار برای این جنایات ها هزینه کرده است و سازمان ملل عنوان کرده که اگر رسیدگی اتفاق نیفتد چهار میلیون کودک یمنی از بین می رود.

 

امام جمعه گرگان ابراز داشت: آمریکایی ها بیان کردند که جنگ یمن باید به اتمام برسد و آل سعود درصدد است که با حمایت کشور ترکیه این جنگ را ادامه دهد و متاسفانه اردوغان این مسئله را قبول کرده و وارد این باتلاق شده است و ترکیه اشتباه بزرگ تاریخی انجام داده است.

 

آیت الله نورمفیدی یادآور شد: آمریکا کشوری نیست که جمهوری اسلامی بتواند به آن تکیه کند و باید به استعدادها و نیروهای داخلی توجه شود و با نگاه به بیرون مشکلات را از سر راه خود برداریم.

 

کد خبر 1039283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha