جوانان با بصیرت و صبور آینده انقلاب را تضمین می‌کنند

امام جمعه شهرستان دماوند با تاکید بر حمایت از جوانان توسط مسئولین گفت: جوانان با بصیرت و صبور آینده انقلاب را تضمین می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در خطبه‌های امروز نماز جمعه دماوند با اشاره به ایام شعبانیه و در پیش بودن ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، اظهار داشت: موضوع جوانان در تاریخ بشر همواره مورد توجه رهبران فرهنگی، دینی و سیاسی جهان بوده است.

وی با اشاره به اینکه رأی ندادن اوضاع را بدتر می‌کند اما انتخاب درست می‌تواند شرایط را بهتر کند گفت: مهم‌ترین رویداد سیاسی آینده نزدیک ایران انتخابات خرداد ۱۴۰۰ است.

خطیب نماز جمعه دماوند با بیان اینکه جوانان با بصیرت و صبور آینده انقلاب را تضمین می‌کنند چون اهل توصیه به حق و عدالت طلبی هستند افزود: بی توجهی نسبت به اتفاقات سیاسی و اجتماعی کشور خواسته بدخواهان نظام است.

فتاح دماوندی عنوان داشت: بدخواهان ایران می‌خواهند که انتخابات برگزار نشود و در صورت برگزاری مشارکت مردم کم باشد چرا که پیروزی جریان انقلابی در انتخابات کابوس وحشتناک آمریکا و پیروان او است و شرکت آگاهانه در انتخابات جلوه معروف و دلسرد کردن مردم از آینده مصداق منکر است.

وی با تاکید بر اینکه نقش جوانان در پیروزی، حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی اندیشه دولت جوان حزب اللهی را به درستی مطرح کردند و به آن امید و اعتقاد دارند و ایشان فرمودند که معنای دولت جوان و حزب اللهی یک دولت سرپا و پای کار، آماده و بانشاط است که بتواند کار کند و خسته و از کار افتاده نباشد.

کد خبر 1039295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha