۹ دستگاه گوشی موبایل به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کامیاران اهدا شد

در آستانه آغاز سال ۱۴۰۰، تعداد ۹ دستگاه گوشی موبایل به مبلغ بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال تهیه و به دانش‌آموزان بی بضاعت شهرستان کامیاران اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، در آستانه آغاز سال ۱۴۰۰، تعداد ۹ دستگاه گوشی موبایل به دانش‌آموزان بی‌بضاعت شهرستان کامیاران اهدا شد.

 

ویروس کرونا مانند تغییراتی که در سایر بخش‌های جوامع انسانی ایجاد کرد، زمینه‌ساز شناخت نیازمندی‌های پنهان در حوزه آموزشی شد اما در این بین بیشترین رسالت و البته سختی کار به خصوص با وجود دانش‌آموزان بی‌بضاعت در مدارس که امکان وصل شدن به کلاس مجازی را نداشتند، متوجه معلمان شد.

 

معلمان در دوره شیوع ویروس کرونا با وجود تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی، عاشقانه و متعهدانه آموزش را به خانه‌ها بردند تا دانش‌آموزان با مصون ماندن از کرونا، شوق یادگیری و ارتباط با همکلاسی‌ها را فراموش نکنند.

 

معلمان مدرسه مجازی را زمانی مدیریت کردند که در کنار پیاده‌سازی جریان آموزشی با همه مشکلات خاص آن باید غصه دانش‌آموزان بی‌بضاعت غایب را در کلاس درس خود تحمل می‌کنند که در این میان نگاه‌ها به دست‌های مهربان خیرین معطوف شد.

 

یکی از دغدغه‌های اصلی معلمان، عدم دسترسی دانش‌آموزان خانواده‌های کم توان مالی به آموزش در شبکه آموزشی شاد است که در همین راستا از ابتدای سال تاکنون بیش از ۷۰ موبایل از طرف فرهنگیان و خیرین شهرستان کامیاران به این دانش‌آموزان اهدا شد.

 

در آستانه آغاز سال ۱۴۰۰ نیز تعداد ۹ موبایل با مشارکت مدیریت آموزش و پرورش و اعضای صندوق رفاه دانش‌آموزی بعثت به مبلغ بالغ بر ۲۲۰ میلیون ریال تهیه به دانش‌آموزان فاقد گوشی اهداء شد.

کد خبر 1039361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha