پادکست «میلاد ماه» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

گواهیان گفت: پادکست «میلاد ماه» همزمان با اعیاد شعبانیه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم تولید شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید گفت: در سال گذشته و به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» آثار متعددی به مناسبت های مختلف تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: از جمله این تولیدات رسانه ای، ساخت پادکست های جذاب و متنوع بود که همزمان با مناسبت های مختلف به ویژه اعیاد مذهبی انجام شده است.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در آخرین تولیدات خود در سال گذشته، اقدام به ساخت پادکست «میلاد ماه» کرده و همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) آن را منتشر کردند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این پادکست ویژه ولادت حضرت عباس (ع) تولید شده است، خاطرنشان کرد: کارگردانی این اثر را «علی اصغر رحمانیان» بر عهده داشته است.

 

وی به دیگر عوامل تولید این اثر اشاره کرد و گفت: «رضا ایزدشناس»، «میلاد مرادی»، «لیلا سرور»، «فاطمه رحمانیان»، «علیرضا تشکریان» و «زهرا افروشه» اثر فاخر «میلاد ماه» را گویندگی کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به اینکه تنظیم این اثر بر عهده «محمود رحمانیان» بوده است، خاطرنشان کرد: کار تولید پادکست «میلاد ماه» در استودیو «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

وی بیان کرد: این پادکست همزمان با اعیاد شعبانیه در گروه ها و کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

 

به گزارش شبستان، تولید پادکست «میلاد ماه» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» انجام شده است.

 

کد خبر 1039558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha