استان سمنان آماده میزبانی از گردشگران نوروزی و مسافران عبوری نیست

آشناگر بابیان اینکه استان سمنان در حصار هشت استان کشور قرار دارد گفت: این استان درسمنان طی تعطیلات نوروز آمادگی استقبال از مسافران عبوری باهدف مدیریت مقابله با کرونا ویروس را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علیرضا آشناگر» ضمن تبریک سال نو با اشاره به قرار گرفتن استان سمنان بین هشت استان کشورگفت: استان سمنان طی ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۰ آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی و مسافران عبوری باهدف مدیریت مقابله با کرونا ویروس نیست.

 

استاندار سمنان با تأکید براینکه ارتباط با استان‌های مختلف احتمال شیوع کرونا ویروس را در ایام عید بالا می‌بردادامه داد: اگرچه مردم استان سمنان افراد مهمان‌نوازی هستند اما برای حفظ جان هم‌وطنان ما آمادگی برای استقبال از مسافران و گردشگران را در این خطه نداریم.

 

وی استاندار سمنان بابیان اینکه پنج شهرستان استان بر اساس رنگ‌بندی کرونا ویروس زرد و سه شهرستان آبی است اضافه کرد: معتقدیم این مهم موقعیت خوبی است تا برای مقابله با کرونا ویروس همچنان در تلاش باشیم از سویی این محدودیت‌ها با کمک یکدیگر باید تداوم یابد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در دست اجرا قرار گیرد.

 

آشناگر بابیان اینکه چهار مورد کرونا ویروس انگلیسی در استان سمنان با تلاش کادر درمان بلافاصله مهار شد، تصریح کرد: در مقابله با کرونا همکاری بازاریان و خیّران، اصناف، نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه و روحانیون و کارکنان دولت و غیره در کنار کادر درمان نیز شایان تقدیر است.

 

استاندار سمنان با اشاره به تلاش  بالغ‌بر یک ساله برای مبارزه با کرونا در استان اظهارداشت: پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی باید مدنظر مردم باشد و محدودیت‌ها نیز از ساعت ۲۱ تا سه بامداد به‌طور جد اجرا خواهد شد تا مجموعه اقدامات صورت گرفته نوید یک بهار خوش را دهد.

کد خبر 1039615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha