آمادگی، اصل خدمت در هلال احمر است

موسوی گفت: آمادگی برای مواجه با حوادث، مخاطرات و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، اصل خدمت در جمعیت هلال‌احمر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جریان بازدید از پایگاه های امداد و نجات جاده ای در شهرستان های خدابنده، ابهر و خرم دره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید افزود: هدف از بر قراری اینگونه ارتباط ها ایجاد انگیزه بیشتر، ارتقای خدمات امدادگران و نجاتگران فعال و تلاشگر هلال احمر در جاده های استان است.

 

سید قاسم موسوی تاکید کرد: امدادگران و‌ نجاتگران در جمعیت هلال احمر استان زنجان  مایه افتخار  این مجموعه هستند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تلاش های شبانه روزی نجاتگران  و امدادگران هلال احمر در ارائه خدمات امدادی و کمک به در راه ماندگان ناشی از  برف و کولاک اخیر جاده‌های استان قابل تقدیر است.

 

موسوی اظهارداشت: جمعیت هلال احمر محل خدمت برای هموطنان متاثر از حوادث و مخاطرات و خانواده های کم برخوردار است.

 

وی تاکید کرد:  به لطف پروردگار و با تلاش های بی منت همه مدیران، کارکنان و اعضای داوطلب، هلال احمر استان  جایگاه ویژه ای نزد هموطنان برخوردار دارد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  زنجان گفت:  اصل خدمت در هلال احمر، آماده بودن برای مقابله با حوادث است.

 

موسوی تاکید کرد: آمادگی همیشگی در هر ساعت از شبانه روز بر ای مواجهه و ارائه خدمات در مخاطرات، حوادث احتمالی و بحران هایی که احتمال بروز آن وجود دارد، ضروری است.

 

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا  تلاش ها و خدماتی که برای هموطنان ارائه می کنیم بهتر از روز قبل باشد و به خدمات مطلوب و رضایت بخش افتخار کنیم.           

 

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر این استان، در آخرین روز از اسفند سال 99 از پایگاه های امداد و نجات شهرستان خدابنده واقع در دو تپه سفلی، پایگاه امداد و نجات  غزال شهرستان خرم‌دره واقع در آزادراه زنجان - قزوین و پایگاه امداد و نجات جاده ای غزال ه ابهر واقع در همین آزادراه بازدید کرد.

 

موسوی در این بازدیدها با امدادگران و نجاتگران مستقر در این پایگاه ها که در شیفت ارائه خدمات به هموطنان بودند پای صحبت ها‌ و درخواست های آنها نشست و با این تلاش گران بی ادعا گفت و گو کرد.

کد خبر 1039674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha