بندر امیرآباد با توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی به کمک نیازمندان شتافت

سعیدی پور گفت: پانصد بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه به ارزش حدود ۲ میلیارد ریال در بین نیازمندان و افراد بی بضاعت توزیع شد.

« محمدعلی سعیدی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در طول سال جاری و در راستای فرمایشات رهبری و کمک مومنانه، کمک های مختلف معیشتی به همت بندر امیرآباد بهشهر در بین نیازمندان شهرستان و استان توزیع شد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود: در این راستا و با کمک و همدلی یکی از سرمایه گذاران فعال در این اداره کل و با حضور امام جمعه ، نماینده مجلس و فرماندار شهرستان بهشهر تعداد ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال در شهرستان و منطقه توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: شیوع ویروس کرونا در ایران و جهان شرایط ویژه‌ای ایجاد کرد که مهم‌ترین آن آسیب‌پذیرتر شدن اقشار ضعیف جامعه است که رفع این آسیب نیازمند حضور تمام مردم و کمک‌های مومنانه است.

سعیدی پور افزود: مردم ایران بر اساس مکارم  اخلاقی، اعتقادات مذهبی و فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری از ابتدای شیوع ویروس کرونا برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر پای کار آمدند و هیچ‌وقت نسبت به این موضوع پا پس نکشیدند.

 

وی گفت: وظیفه انسانی همه ما خصوصا" مسئولین است که  در این امر خطیر پا به پای این مردم در صحنه ها حضور فعالانه داشته باشیم.

 

سعیدی پور  بابیان اینکه مقابله با ویروس منحوس کرونا همچنان گریبان گیر مردم کشور ماست  و کمک های همچنان ادامه دارد، یادآور شد: امروز نیز همانند دوران دفاع مقدس همه مردم باید برای کمک به اقشار مردم بصورت بسیج و خودجوش پای کار باشند و خوشبختانه روحیه جهادی مردم کشورمان در این موارد بی سابقه است و تلاش فراوانی برای دستگیری از نیازمندان در دوران کرونا انجام شده است.

کد خبر 1039687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha