برتری سه کانون فرهنگی هنری شهرستان بروجن در طرح ملی ایران قوی

اسداللهی گفت: با پایان طرح ملی ایران قوی و اعلام نتایج داوران، سه کانون فرهنگی هنری از شهرستان بروجن با ثبت امتیاز بالای ۱۵ هزار در سامانه «بچه های مسجد» موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

«علی اسداللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با پایان طرح ملی ایران قوی و اعلام نتایج داوران، سه کانون فرهنگی هنری مساجد از شهرستان بروجن با ثبت امتیاز بالای ۱۵ هزار در سامانه «بچه های مسجد» موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: این کانون فرهنگی هنری جدای از ثبت امتیاز بالای 15 هزار در رواق های فن آوری و نمایش و رابط فهما نیز شایسته تقدیر شدند.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) گندمان این شهرستان با ثبت امتیاز 17 هزار و 514، رتبه شایسته تقدیر ویژه در «رواق فن آوری» و رابط فهما را نیز کسب کرد.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری ضحی از مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بروجن با کسب امتیاز 16 هزار و 731 رتبه شایسته تقدیر در «رواق نمایش» را نیز به دست آورد.

 

اسداللهی گفت: کانون فرهنگی هنری آفرینش مسجد الرضا (ع) گندمان با کسب 15 هزار و 490 امتیاز، سومین کانون برتر طرح ملی ایران قوی در شهرستان بروجن از استان چهارمحال و بختیاری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: ذیل سه شبستان یادشده ۱۲ رواق تعریف و برگزار شد که اهداف مهم آن، شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی، ترویج روحیه امید و تلاش و نیز حضور موثر و هدفمند «بچه‌های مسجد» در فضای مجازی است.

 

کد خبر 1039710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha