ویژه برنامه تحویل سال نو در ۱۰ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

ویژه‌ برنامه تحویل سال نو در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد، با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور جمعیت برگزار و به صورت مجازی پخش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز یکشنبه (۱ فروردین) معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: ویژه‌ برنامه تحویل سال نو در ۱۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور جمعیت برگزار و به صورت مجازی پخش شد.

 

قاسم مومنی شاد، تصریح کرد: کاروان شادی نسیم انتظار در ۷ بقعه متبرکه شاخص استان در روز و شب نیمه شعبان به صورت خودرویی و بدون حضور جمعیت و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی اجرا خواهد شد.

 

وی افزود: کاروان شادی به مناسبت میلاد امام حسین (ع) در سه بقعه متبرکه شاخص امامزادگان بی بی خاتونین (س) سقاوه شهرستان مارگون و دو بقعه متبرکه امامزاده عبدالله (ع) و امامزاده قاسم (ع) شهرستان بویراحمد برگزار شد.

 

مومنی شاد اظهار کرد: طرح نوروزی «آرامش بهاری» با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور جمعیت در ۲۰ بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۸ اسفندماه لغایت ۱۳ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اذعان کرد: طرح نوروزی «آرامش بهاری» یکی از طرح‌های ویژه سازمان اوقاف و امورخیریه با رویکرد فرهنگی، مذهبی و با هدف خدمت‌رسانی به زائران است که امسال نیز کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اجرای برنامه‌ها در بقاع مجری طرح رعایت خواهد شد و تابع قوانین و مقررات و نظر ستاد ملی استانی پیشگیری و مبارزه با بیماری کرونا هستیم.

 

وی از حضور مبلغان در طول اجرای طرح خبر داد و خاطر نشان کرد: مبلغان اعزامی از قم و بومی به‌ صورت مجازی در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 1039718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha