انتخابات ریاست جمهوری جشن ملی است/نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید عادل و اخلاقمند باشند

اسماعیلی از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان جشن ملی یاد کرد و گفت: افراد نباید بر اساس توهم تکلیف اعلام حضور کنند و باید مقام و اختیارات و مسئولیت‌های عظیم رئیس جمهوری را بشناسند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، محسن اسماعیلی، تحلیلگر سیاسی شب گذشته (یکشنبه اول فروردین) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما با اشاره به نزدیکی به ایام برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از این انتخابات به عنوان جشن ملی یاد کرد و گفت: افراد نباید بر اساس توهم تکلیف اعلام حضور کنند و باید مقام و اختیارات و مسئولیت‌های عظیم رئیس جمهوری را بشناسند و توانایی‌های خودشان را بسنجند، بعد اعلام حضور کنند.

 

وی با بیان اینکه کسانی باید در این میدان حضور پیدا کنند که امتحانشان را پس داده باشند و برنامه مشخص و عملی برای مشکلات و مسائل کشور داشته باشند، گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید عادل و اخلاقمند باشند.

 

این تحلیلگر سیاسی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز سال 1400 اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخشی از سخنانشان ترسیمی از توانایی‌های کشور در بخش اقتصاد ارائه و ظرفیت‌های کشور را فهرست کردند، گفت: ایشان با اینکار تلاش داشتند روح امید و ایمان به این شعار را که «ما می‌توانیم» در میان مردم احیا شود.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات گفت: باید دانست انتخابات فقط برای ۴ سال نیست بلکه آثار آن طولانی مدت است و برای ده‌ها سال باقی می‌ماند.

 

اسماعیلی با اشاره به فرازهای سخنان رهبری که در ارتباط با روابط بین المللی و گفتگو و دیپلماسی بود، گفت: ایشان تاکید کردند راه درست راه عزت و استقلال کشور است و کوتاه آمدن در برابر دشمنان و زورگویان عالم موجب ذلت و عقب ماندگی است. بر اساس منطق و استدلال عقلی چاره‌ای جز ایستادگی در برابر قدرت‌های زورگو نداریم.

کد خبر 1039748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha