هر کس می‌خواهد ایران قدرتمند باشد باید در انتخابات شرکت کند

فضائلی با بیان اینکه مشارکت مردم از مولفه‌های ایجاد قدرت و حضور مردم اقتدار آفرین است، گفت: مشارکت مردم برای کشورتولید قدرت می‌کند و هر کس می‌خواهد ایران قدرتمند باشد باید در انتخابات شرکت کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، مهدی فضائلی، تحلیلگر سیاسی شب گذشته (یکشنبه اول فروردین) در برنامه تیتر امشب شبکه خبر سیما درباره انتخابات ریاست جمهوری و با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در این انتخابات گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای شروع نهضت یکی از مهمترین ویژگی هایش مشارکت مردم در جریان نهضت و انقلاب اسلامی بوده است.

 

وی با بیان اینکه مشارکت مردم از مولفه‌های ایجاد قدرت و حضور مردم اقتدار آفرین است، گفت: مشارکت مردم برای کشورتولید قدرت می‌کند و هر کس می‌خواهد ایران قدرتمند باشد باید در انتخابات شرکت کند.

 

این تحلیگر سیاسی از چرخش قدرت به عنوان یکی از مولفه‌های انتخابات یاد کرد و گفت: چرخش قدرت می‌تواند خون و نفس تازه در شریان و ریه‌های اداره کشور تزریق کند و بدمد البته به این نکته هم باید توجه داشت که در انتخابات ۱۴۰۰ نخستین دولت گام دوم انقلاب هم مشخص می‌شود که آثار مثبت و منفی عملکرد و تصمیمات آن می‌تواند تا سال‌ها در کشور باقی بماند.

 

فضائلی با بیان اینکه حضور و مشارکت مردم هم به اصل نظام و هم به دولت اعتبار می‌بخشد و به دولت منتخب قدرت بیشتری می‌دهد تا سیاست‌های کشور را دنبال کند، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی پشتوانه مردمی دارد.

 

کد خبر 1039750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha