نسیم مهر رضوی در زندان نسوان اصفهان

حمیدی منش از بازدید خادمیاران‌ کانون خدمت رضوی شمس الشموس از زندانیان نسوان اصفهان خبر داد.

«مجید حمیدی منش» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان  گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز خادمیاران کانون شمس الشموس در زندان نسوان دولت آباد اصفهان حاضر شدند و این اعیاد را در جمع زندانیان گرامی داشتند.

 

دبیر کانون‌ خدمت رضوی شمس الشموس عنوان کرد: به همت کانون خدمت رضوی شمس الشموس و خیریه کوثر بهشت هدایایی به زندانیان اهدا شد.

مجیدی منش این هدایا را اهدای یک روسری به همه زندانیان، اهدای ۷۵۰ جلد کتاب به زندانیان، عیدی به ۱۵ نفر از زندانیان سادات، اهدای جوایز به ۱۶ نفر حافظان قرآن، اهدای هدیه به دو نفر سنی و یک نفر زرتشتی که به دین اسلام مشرف شده بودند،  برشمرد.

 

وی در پایان گفت: حمایت از ۶ نفر از زندانیان باردار در خصوص تغذیه تا پایان وضع حمل، آزاد کردن ۲ نفر زندانی به همت خیریه موسی کاظم زندان از دیگر اقدامات انجام شده در این دیدار بود و در پایان مقرر شد تا پایان سال جدید زندانیانی که ۵ سال است به مشهد مقدس مشرف نشدند یا تا به حال به مشهد مقدس نرفته اند با کمک مسئولین زندان و قرار وثیقه به مشهد مقدس فرستاده شوند و در هر ماه در صورت امکان و با قرار وثیقه زندانیان را هر ماه به جمکران بفرستند.

کد خبر 1039801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha