تداوم نهضت اصلاح شبکه های فرسوده آب در شهرستان جهرم

شیروانی گفت: اصلاح شبکه های فرسوده و همچنین رسیدگی به روستاهای تحت پوشش آبفا شهرستان جهرم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع زدایی ها، ادامه دارد.

«اسماعیل شیروانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت ۲ فروردین ماه که  از سوی سازمان ملل روز جهانی آب نامگذاری شده است، گفت: در سال اخیر تلاش ها و برنامه های زیادی چه در سطح شهر جهرم و اصلاح شبکه های فرسوده و همچنین رسیدگی به روستاهای تحت پوشش آبفا انجام گرفت.

 

مدیر آبفا شهرستان جهرم با تاکید بر تداوم این فعالیت ها افزود: این نهضت در راستای فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع زدایی ها،  ادامه دارد.

 

وی با اشاره به اینکه تداوم این حرکت  همانا تولید آب سالم و پاکیزه و نگهداری از آن است، عنوان کرد: همچنین تداوم این فعالیت ها بهبود سلامت، رشد اقتصادی و در یک کلام آبادانی را به همراه دارد.

 

شیروانی تاکید کرد: رشد فزاینده جمعیت و افزایش مصرف آب، قطع بی رویه درختان جنگلها و تغییر اکوسیستم طبیعت، رشد شهرسازی و افزایش صنایع آلوده کننده آب و... از عوامل نابودی چرخه منظم آب در سطح جهان است که نوعی تهدید جدی برای جامعه بشریت محسوب می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان جهرم با برداشت های بی رویه آب ضرب المثل کارشناسان ایران شده است،  تصریح کرد: جهرم در اقلیم خشک و کم آب است و اگر امروز عمق بعضی چاه های آب شرب، از ارتفاع برج میلاد بیشتر شده است زنگ خطری برای همگان است که باید شعار سازگاری با کم آبی و تغییر رویه مصرف را جدی تر از قبل عملی کنیم.

کد خبر 1039843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha