تلاش خادمان حوزه سلامت در ایام بحران کرونا ستودنی است

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه ما می‌توانیم با همت جمعی جشن ریشه ‌کنی کرونا را در سال جاری بگیریم، گفت:تلاش خادمان حوزه سلامت در طول ایام بحران کرونا ستودنی است و بی ‌شک اثربخشی بهتر و مطلوب‌تر این تلاش‌ها همکاری شایسته ‌تر مردم را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت ‌الاسلام «حسن روحانی» امروز(۲ فروردین) در ارتباط ویدیوکنفرانسی با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: تلاش خادمان حوزه سلامت در طول ایام بحران کرونا ستودنی است و بی‌شک اثربخشی بهتر و مطلوب‌تر این تلاش‌ها همکاری شایسته‌تر مردم را می‌طلبد، خوشبختانه آمار فوتی‌های ۳ رقمی کرونا به ۲ رقمی کاهش یافت و امیدواریم که به تک رقمی شدن و صفر شدن هم برسد، چیزی که دور از دسترس نیست.

 

رئیس جمهوری با بیان اینکه ما می‌توانیم با همت جمعی و تلاش همگانی جشن ریشه‌کنی کرونا را در سال ۱۴۰۰ بگیریم، چیزی که دور از دسترس نیست، خاطرنشان کرد: مبارزه با ویروس کرونا و ریشه‌کنی این ویروس منحوس تلاش و همت همگانی می‌طلبد و در این خصوص تنها متولیان حوزه سلامت مسئول نیستند و هرکس باید به سهم خود در این مسیر اثربخش باشد.

 

حجت ‌الاسلام روحانی ضمن موافقت با درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد مبنی بر اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی حاشیه شهر، تصریح کرد: در جهت پرداخت هرچه سریع‌تر این بودجه درخواست داریم که نامه‌ای از دانشگاه علوم پزشکی مشهد خطاب به وزارت بهداشت، درمان و آموزش زده شود تا این وجه به سرعت در اختیار این دانشگاه قرار بگیرد.

 

وی بیان کرد: خدمات دولت‌های یازدهم و دوازدهم در حوزه سلامت با دیگر دولت‌هایی که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی خدمت‌رسان مردم بودند قابل مقایسه نیست و میزان خدمات به نسبت دولت‌های نهم و دهم بیش از دو برابر بوده است.

 

رئیس جمهور ضمن آرزوی سلامتی ملت ایران و خداقوت ویژه به کادر بهداشت و درمان حاضر در جبهه مبارزه با ویروس کرونا، گفت: دست تک‌تک مدافعان سلامت را می‌بوسیم و در نخستین روزهای سال ۱۴۰۰ ضمن آرزوی بهبودی برای تمامی بیماران کرونایی و غیرکرونایی و همچنین مدافعان سلامت درگیر کووید ۱۹، آرزوی علو درجات برای شهدای مدافع سلامت و جانباختگان کرونا و غیرکرونا داریم.

کد خبر 1039853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha