جلوگیری از واردات بی رویه و رفع موانع تولید بستر تحقق شعار سال است

آیت الله نیازی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تحقق شعار سال، گفت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رفع موانع تولید نیازمند جلوگیری از واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، حذف مقررات دست و پاگیر، مبارزه با فساد و اصلاح نظام بانکداری کشوری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت‌الله «هاشم نیازی» نماینده‌ی مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی به مناسبت اعیاد شعبانیه و آغاز سال نو، افزوده است:  تقارن عید نوروز و آغاز بهار طبیعت و رویش زیبایی ها و آیات الهی در روی زمین با اعیاد شعبانیه و ماه شعبان که مقدمه ای است برای بهار قرآن و خودسازی در ماه مبارک رمضان و نیز سالروز تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی یعنی یوم الله ۱۲ فروردین را به عموم مسلمین و شیعیان و بخصوص مردم شریف لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.


همچنین در این پیام افزوده شده است: ضمن تقدیر از رهبر فرزانه انقلاب که در راستای شکل گیری دولت و تمدن اسلامی و ایرانی قوی و قدرتمند و حل مشکلات معیشتی مردم و نجات محرومین از چنگال تورم افسارگسیخته و گرانی های مشکوک و در حمایت از تولید و اشتغالزایی، بار دیگر با اهمیت دادن به امور اقتصادی و معیشتی و اجتماعی ، امسال را هم سال «تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نامیدند ، بنابراین از دولت و ملت می‌خواهیم تا با عمل به فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر بهره‌برداری از امکانات و ظرفیت‌های خدادادی و انسانی کشور ، به رفع مشکلات موجود کمک کنند.

در  ادامه این پیام افزوده شده است: اما وظیفه دولت در این شرایط سخت ،حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رفع موانع تولید از جمله : جلوگیری از واردات بی‌رویه و قاچاق کالا، حذف مقررات دست و پاگیر ، مبارزه با فساد ، اصلاح نظام بانکداری کشوری ، قطع طمع از دشمنان و قدرتهای جهانخوار غربی است.

همچنین آمده است: همچنین وظیفه مهم مردم نیز حضور پرشور در انتخابات سرنوشت ساز خرداد ماه و انتخاب افرادی مومن و انقلابی و عدالت خواه و فساد ستیز و جوانگرا می‌باشد .

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری افزوده است: در پایان ضمن طلب مغفرت الهی برای درگذشتگان سال گذشته و بخصوص شهدای مدافع سلامت و تسلیت به خانواده‌های داغدار آنها ، از همه‌ی دست اندرکاران بهداشت و درمان و کسانی‌که با روحیه جهادی و بطور داوطلبانه در عرصه مبارزه با بیماری کرونا تلاش شبانه روزی داشته و دارند ، نهایت تشکر و قدردانی را داشته و از خداوند منان صحت و سلامت و عافیت همگی آن‌ها را مسئلت دارم.

آیت الله نیازی افزوده است: به امید پیروزی اسلام و مسلمین بر کفرو نفاق جهانی و برخورداری از سالی نو و بهاری زیبا در عوالم مادی و معنوی .

اللَّهُمَّ رَبَّنا أَنْزِلْ عَلَیْنا مائِدَةً مِنَ السَّماءِ تَکُونُ لَنا عیداً لِأَوَّلِنا وَ آخِرِنا وَ آیَةً مِنْکَ وَ ارْزُقْنا وَ أَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقینَ» (مائده/۱۱۴)

کد خبر 1039973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha