ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری صومعه‌سرا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی

مهرگان گفت: تمامی تاسیسات گردشگری با شعار «سفرهای مسئولانه» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال و آماده ارائه خدمات هستند.

«علیرضا مهرگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک سال نو اظهار کرد: تمامی تاسیسات گردشگری با شعار «سفرهای مسئولانه» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال و آماده ارائه خدمات هستند.

 

رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صومعه‌سرا افزود: پیرو تصمیمات ستاد خدمات سفر تمامی اصناف خدماتی همچون نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها و تمامی اماکنی که ملزم به ارائه ارزاق عمومی هستند در این ایام ملزم به ارائه خدمات مطلوب به مردم می‌باشند.

 

وی گفت: نیروهای نظارتی ستاد خدمات سفر شهرستان و استان در ایام نوروز با انجام بازدیدهای میدانی مستمر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در تأسیسات گردشگری و واحدهای اقامتی به دقت مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

 

مهرگان با اشاره به اینکه اقامت در خانه مسافرهای غیر مجاز ممنوع بوده و در صورت مشاهده با واحدهای متخلف برخورد می‌شود تصریح کرد: بنابر اطلاعیه هواشناسی مبنی بر جنوبی شدن جریانات هوا و وزش باد گرم شدید از مسافران و گردشگران درخواست داریم با حضور مسئولانه خود در طبیعت از برپایی هرگونه آتش در مناطق گردشگری، جنگل‌ها و مراتع خودداری کنند.

 

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان صومعه‌سرا با بیان اینکه طی بازدیدی که به همراه رئیس اداره صمت شهرستان انجام شد نحوه ارائه خدمات رستوران‌ها و اماکن اقامتی به دقت مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مشکل تامین مرغ و روغن به صورت میدانی رفع شد خاطرنشان کرد: قابل ذکر است با هماهنگی رئیس اداره صمت صومعه‌سرا به مقدار پنج تن روغن بین رستوران‌های شهرستان صومعه سرا توزیع شد.

کد خبر 1040134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha