حضور سردار اشتری در قرارگاه مشترک امام رضا و نوروز ۱۴۰۰+تصاویر

فرمانده نیروی انتظامی در سفر به کرمان ضمن حضور در گلزار شهدا، در نشست قرارگاه مشترک امام رضا علیه السلام و نوروز ۱۴۰۰ شرکت و از چند کتاب هم رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار اشتری، صبح چهارشنبه(۴ فروردین) با استقبال فرمانده اتتظامی استان، دکترموسوی، معاون عمرانی استاندار و تعدادی از اعضای شورای تأمین وارد فرودگاه کرمان شد و در بدو ورود به گلزارشهدای کرمان رفت و به مقام والای شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای ناجا ادای احترام کردند و گفت: نیروی انتظامی در قالب مکتب شهیدسلیمانی در حوزه امنیت گام برمی دارد.

 

 

 

وی سپس در قرارگاه مشترک امام رضا(ع) و نوروز۱۴۰۰ در سالن کوثر ستاد فرماندهی انتظامی استان حضور یافت و پس از استماع سخنان جمعی از مسئولین استانی؛ امنیت و مبارزه با قاچاق را کمک به تولید و تحقق شعار سال عنوان کرد.

 

 


سردار اشتری از امام جمعه، استاندار و مدیران استان در همکاری با نیروی انتظامی تشکر و با اشاره به تنوع و تعدد وظایف نیروی انتظامی، خواستار همکاری بیشتر سایر دستگاه ها در انجام وظایف این نیرو شد.

 

 

وی رویکرد جهادی ناجا در انجام ماموریت ها را مورد توجه قرار داد و افزود: هر چه در کاهش قاچاق کالا و کنترل گلوگاه ها همت کنیم حتما" به تولیدات داخلی کمک کرده ایم.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه اعلام کرد: طی 48 ساعت می توانیم معتادان متجاهر راجمع آوری کنیم.

 

 

وی در پایان گفت: امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در پیش داریم و باید تلاش کنیم همچون سنوات قبل امنیت و سلامت انتخابات و حضور پرشور مردم در این رویداد را داشته باشیم.

 



دکترموسوی، معاون عمرانی استانداری کرمان هم از خدمات نیروی انتظامی استان در کاهش جرائم و ارتقا امنیت، تقدیر و اقدامات دستگاه های عضو قرارگاه را مؤثر و خوب توصیف کرد.

 

 

در ادامه این نشست از کتاب شاخص های نظم و امنیت در مکتب شهید سلیمانی و کتاب صوتی طنین آسمانی با حضورفرماندهی نیروی انتظامی کشور، استان و معاون عمرانی استاندار رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1040145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha