پلمپ یک واحد اقامتگاه غیر مجاز در روستای کاغذی آران و بیدگل

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل از پلمپ یک واحد اقامتگاه غیر مجاز در روستای کاغذی از توابع بخش کویرات این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، «سید حسین چاکری بادی» در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یک واحد اقامتی غیرمجاز متخلف در روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل شناسایی و پلمپ شد.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل افزود: این واحد اقامتی غیر مجاز طی اجرای گشت های نظارتی، شناسایی و با هماهنگی و اخذ دستور قضایی توسط پلیس اماکن عمومی نیروی انتظامی شهرستان آران و بیدگل پلمپ شد.

 

سید حسین چاکری بادی افزود: کمیته بازرسی شهرستان آران و بیدگل با برنامه ریزی های انجام شده در طول نوروز ۱۴۰۰ به فعالیت خود ادامه داده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا اقامت غیرمجاز برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

 

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل افزود: همشهریان می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و گزارش تخلف را از طریق پل ارتباطی ۰۹۱۳۲۶۳۰۴۹۲ به کمیته نظارت اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان آران و بیدگل گزارش کنند./

کد خبر 1040153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha