تحقق شعار سال نیازمند توجه ویژه به بخش تولید است

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: تحقق شعار سال نیازمند توجه ویژه به بخش تولید است و صرفا با نصب پلاکارد و برگزاری سمینار و سخنرانی انجام نمی شود و در عمل باید برای پشتیبانی و رفع موانع تولید گام های موثری برداشته شود .

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: سال گذشته به نام سال رونق تولید نام داشت ولی همانگونه که رهبری فرمودند در بسیاری از موارد پشتیبانی از تولید به درستی انجام نشد و موانع آن برطرف نگردید و امسال با زیرکی و هوشمندی خاصی برای پشتیبانی و رفع موانع تولید امسال را اینگونه نامگذاری کردند .

 

وی خاطر نشان کرد : اولین گام برای تحقق شعار سال رهبری و هم خروج از بن بست اقتصادی حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری که نگاه و نگرش او به اقتصاد همان نگاه رهبر انقلاب باشد اقتصاد کشور را به مذاکرات و دیپلماسی با کشورهای اروپایی و استکباری گره نزند .

 

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه اگر رئیس جمهوری انقلابی با نگاه اقتصاد درون زا انتخاب شود، افزود: قطعا از تولید پشتیبانی شده و موانع آن برطرف می شود و کشور از این بن بست اقتصادی که حاصل سوءتدبیر مسئولان و تحریم ها می باشد خارج خواهد شد .

 

فاطمی نسب با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلات امروز کشور بحث اقتصاد است، گفت: رهبر معظم انقلاب چند سالی است بصورت هوشمندانه در نامگذاری سالهای اخیر با پرداختن به مسئله تولید هم این مشکل را به مسئولان گوشزد کرده و هم به نوعی تولید را بعنوان راه مهم در رفع مشکلات اقتصادی معرفی می کند .

 

وی تاکید کرد: با انتخاب درست مردم و انتخاب یک رئیس جمهور جوان و سرزنده و خسته نشدنی موانع تولید برداشته شده و ازاین شرایط سخت اقتصادی و معیشتی خارج می شویم.

 

کد خبر 1040161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha