فعالیت شرکت ها تا پایان تعطیلات ممنوع است

فرماندار شهرستان دهلران گفت: در شهرستان دهلران بیش از ۶ هزار نیروی کارگر مشغول به کار هستند که بنا به شرایط کرونایی شهرستان فعالیت همه آن ها تا پایان تعطیلات ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «مجید عسگری» در جلسه ستاد کرونا شهرستان دهلران که با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام برگزار شد، اظهار کرد: آمار کرونا همچنان در این شهرستان رو به افزایش است و در این راستا ستاد شهرستانی در ایام تعطیلات پای کار بوده و مبادی ورودی و خروجی شهرستان را کنترل و رصد می کند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص و پراکندگی جمعیت در شهرستان همه اعضا ستاد پای کار هستند و خوشبختانه بحث کمک های مومنانه در شهرستان قابل تقدیر است.

 

فرماندار دهلران یادآور شد: در بخش دشت عباس مشکلاتی وجود دارد که انتظار می رود مردم این بخش در خصوص رعایت پروتکل ها، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات و استفاده از ماسک نهایت همکاری لازم را با ستاد مبارزه با کرونای شهرستان  داشته باشند.

 

عسگری افزود: یک ستاد کرونا در هر روستا به ریاست دهیار و عضویت پایگاه مقاومت بسیج،خانه بهداشت، خانه هلال و شوراها تشکیل و زنگ خطر کرونا در روستاها به صدا در آمده است.

 

وی به عشایر کوچ رو در این شهرستان اشاره کرد و گفت: 1200خانوار عشایر کوچ رو شهرستان ساکن هستند که تلاش شده کوچ این عشایر ساماندهی شود، هرچند برخی به صورت سنتی کوچ می کنند که مشکلاتی به وجود آورده اند و در این راستا پیگیری های لازم از طریق امور عشایر صورت گرفته است.

 

عسگری ابراز کرد:در ایام بیش از 43مورد مراسم جلوگیری شده است و خوشبختانه میزان فوتی های ناشی از کرونا در شهرستان کاهش پیدا کرده است.

 

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: در حال حاضر 16نفر در بیمارستان شهدای دهلران به خاطر ابتلا به ویروس کرونا بستری هستند و نبود دستگاه سی.تی.اسکن و جابجایی بیماران مشکوک، خطر انتقال را بیشتر می کند.

کد خبر 1040181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha