محدودیت های کرونایی در آبدانان اعمال می شود

فرماندار شهرستان آبدانان گفت: محدودیت های کرونایی به منظور کنترل روند پیشرفت بیماری کرونا در این شهرستان اعمال می شود.

«سیروس مرادحاصلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: به علت برداشته شدن برخی محدودیت ها، کاهش اقدامات پیشگیرانه، حضور گسترده مردم در اجتماعات و تجمعات و بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، سفر و دورهمی ها خانوادگی سبب شده این شهرستان را در وضعیت نارنجی قرار داده است.

 

فرماندار آبدانان از به صدا درآمدن آژیر خطر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: با هدف مبارزه عملی با موج گسترده این بیماری همه مراسم های شادی و شیون از قبیل تشیع، تدفین، ترحیم اموات،تحت هر عنوان در این شهرستان ممنوع است.

 

رئیس ستاد کرونا شهرستان آبدانان گفت: در راستای مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا و با توجه به قرار گرفتن  شهرستان آبدانان  در وضعیت نارنجی  و اجرای طرح ممنوعیت تردد در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی کرونا، سفر به این شهرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان آبدانان یادآور شد: در حال حاضر 12نفر از شهروندان به خاطر ویروس کرونا بستری شدند و انتظار است شهروندان همکاری لازم را داشته باشند چرا که کمبود امکانات و نبود تجهیزات لازم در شهرستان در صورت افزیش مبتلایان قطعا با بحران مواجه خواهیم شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همه بخشدارن و دهیاران برای همکاری و رصد وجلوگیری ازهر گونه تجمع دستورات لازم صادر شده است.

کد خبر 1040197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha