استاندار اردبیل روز جهانی هواشناسی را تبریک گفت

«اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیامی روز جهانی هواشناسی را به مدیر و پرسنل هواشناسی استان اردبیل تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل با صدور پیامی روز جهانی هواشناسی را به مدیر و پرسنل هواشناسی استان اردبیل تبریک گفت.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

فعالیت برخی دستگاه های اجرایی از جمله فعالیت اداره کل هواشناسی زیرساختی و دارای مسئولیت مهم در پایش وضعیت جوی، جمع آوری داده های هواشناسی، پیش بینی و پیش آگاهی در زمینه تامین و ارتقاء سلامت پروازها، کشاورزی، گردشگری و... است و امروزه این نقش آنقدر گسترش یافته که حتی در زندگی روزمره نقش کلیدی دارد بنابراین آگاهی و شناخت اقلیم و آب و هوا و تغییرپذیری و عدم ثبات آن منبع بسیار ارزشمند و پیش نیاز تصمیم گیری ها درتمام زمینه های توسعه پایدار است.

 

انتخاب عنوان "اقیانوس، وضع هوا و اقلیم ما" برای روز جهانی هواشناسی در سال 2021، حاکی از اهمیت فوق العاده اقیانوس ها در تنظیم کننده اصلی تغییرات آب و هوا و همچنین پیوند از راه دور آنها بر حوزه هوا و اقلیم کشور و استان ما دارد و پایش مستمر تغییرات آب و هوای سایر مناطق جهان توسط کارشناسان سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی استان اردبیل، نشان از اهمیت قضیه دارد.

 

امیدواریم با تلاش این عزیزان، شاهد ارتقای بیش از پیش خدمت رسانی در این حوزه و نیز توجه جدی به شعار سال روز جهانی هواشناسی " اقیانوس، وضع هوا و اقلیم ما " برای رویارویی مناسب و علمی با مسائل اقلیمی کشور و استان باشیم.

 

اکبر بهنامجو  /  استاندار اردبیل

کد خبر 1040223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha