توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بقاع متبرکه

توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بقاع متبرکه قمبا هدف رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا، طی تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید سجاد موسوی قیداری اظهار کرد: طرح آرامش بهاری 1400 به صورت محدودتر نسبت به سال‌های گذشته اما با قوت تمام در هشت بقعه و مسجد ناحیه یک شهرستان قم اجرایی شده است.

 

وی افزود: امسال و به خاطر تداوم شیوع کرونا، توصیه مسئولان بهداشتی کشور، عدم مسافرت و پرهیز از تجمع است به همین دلیل غرفه‌های مربوط به خیمه‌های طرح آرامش بهاری هم کاهش یافته و رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بقاع متبرکه اولویت دارد.

 

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم با بیان اینکه طرح ویژه‌ای با هدف رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های مقابله با کرونا در بقاع این ناحیه اجرایی خواهد شد گفت: بر این اساس توزیع رایگان ماسک و مواد ضد عفونی‌کننده در بین زائران صورت می‌گیرد.

 

وی ادامه داد: به این ترتیب هر زائری که وارد هر بقعه متبرکه می‌شود، یک ماسک رایگان دریافت کرده و مواد بهداشتی هم برای ضد عفونی‌کردن دست و وسایل شخصی در اختیارش قرار می‌گیرد.

 

موسوی قیداری با اظهار امیدواری به اینکه رعایت این مسائل موجب کاهش شیوع بیماری شود گفت: از همه زائران و مسافران می‌خواهیم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش تردد غیر ضروری، سهم خود را در جهاد ملی علیه کرونا ایفا کنند.

کد خبر 1040231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha