مسئولان برای تقویت بسترهای اشتغال و ازدواج جوانان تلاش کنند

آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو» استاندار اردبیل در پیام مشترکی به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان تاکید کردند که مسئولان برای تقویت بسترهای اشتغال و ازدواج جوانان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله «سید حسن عاملی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و «اکبر بهنامجو« استاندار اردبیل با صدور پیام مشترکی سالروز فرخنده میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را تبریک گفتند.

 

درمتن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز ولادت خجسته حضرت علی اکبر (ع) در تقویم کشورمان به عنوان روز جوان نامگذاری شده است. آن حضرت به عنوان نمونه والای خداجویی و ایثار، تصویری ایده آل و متعالی از زندگی سعادتمندانه به بشریت ارائه فرموده و همان‌گونه که جوانان ایران اسلامی با تأسی از نهضت انسان‌ساز عاشورا و سیره حضرتش در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و عزت و سرافرازی را برای ملت ما به بار آوردند، بی شک در روزگار کنونی هم که هجمه‌های فرهنگی بیگانگان جوانان ما را نشانه رفته، نسل جوان برای یافتن شأن والا و جایگاه حقیقی خویش به الگوی ممتاز نیاز دارد تا با استمداد از چنین شخصیت آسمانی به رستگاری دنیوی و سعادت اخروی دست یابند.

 

اینجانبان ضمن پاسداشت یازدهم شعبان المعظم زادروز حضرت علی اکبر (ع)، فرارسیدن این مناسبت فرخنده و روز جوان را به تمامی جوانان غیور استان تبریک می‌گوئیم و موفقیت و سربلندی و شادکامی این عزیزان را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

 

همچنین از مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبط و فرمانداران استان می‌خواهیم با عزمی جزم و مد نظر قرار دادن تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب و رهنمودهای ایشان در تقویت بسترهای لازم برای اشتغال، ازدواج و شکوفایی هر چه بیشتر استعدادهای جوانان‌مان تلاش و برنامه‌ریزی نمایند تا انشاء‌الله روز به روز شاهد موفقیت‌های این قشر پویا در عرصه‌های مختلف و کسب افتخارات افزون‌تر برای این آب و خاک باشیم.

سید حسن عاملی / نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل

اکبر بهنامجو / استاندار اردبیل

کد خبر 1040343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha