حضرت علی اکبر (ع) شاخه درخت نبوت و ميوه شجره ولايت بود

آیت الله علما، گفت: حضرت علی اکبر (ع) نماينده غيرت، شجاعت ، شهامت و شاخه درخت نبوت ، ميوه شجره ولايت بود.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به روز ۱۱ شعبان ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) که به عنوان روز جوان نام‌گذاری شده است، گفت: جوانان سرمایه‌های آینده این مملکت هستند و امروز باید به آنها توجه ویژه داشت.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب عنایت خاصی به جوانان داشته است که نشان می‌دهد امروز همه ارکان دولت و حاکمیت باید به جوانان توجه ویژه داشته باشند و منابع و ظرفیت‌های فراوانی در کشور و استان کرمانشاه وجود دارد و نباید امروز در کشور جوان بیکار داشته باشیم.

 

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به خصلت های حضرت علی اکبر(ع) افزود:حضرت علی‌اکبر (ع) دارای خصلت‌های بی‌شماری است که اگر تک تک این اوصاف را جوانان الگوی رفتاری و حرکت عملی خود در دوری از گناه و گرایش به زیبایی‌های معنوی و ارزشی قرار دهند، قطعاً به سعادت و موفقیت می‌رسند.

 

آیت الله علما گفت:حضرت علي اكبر (ع) جواني آراسته به فضايل ولايت، و آثار و انوار كمال بود که بلاغت و مكارم اخلاقي در سيماي نوراني او هويدا بود ،در اوج سعادت و فضيلت با ويژگي ‏هاي نيكو و چهره ‏اي عالي. مانند ستاره درخشاني بود كه در آسمان دانش پرتو مي ‏افكند.

 

وی در پایان گفت: جوانان امروز باید با الگو پذیری از حضرت علی اکبر(ع) پشتیبان نظام و ولایت فقیه باشند و اجازه ندهند دشمنان به این سرزمین رخنه کنند.

کد خبر 1040347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha