گرامی داشت نیمه شعبان با راه اندازی برنامه «عطر انتظار»

زارع پور گفت: با توجه به اینکه نیمه شعبان با روز ۹ فروردین همزمان شده و مدارس تعطیل هستند، در فضای برنامه «شاد» برنامه ای با عنوان «عطر انتظار» طراحی شده است.

«هادی زارع پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: بحث موعود و منجی گرایی در همه شرایط و ادیان وجود دارد و در مبین اسلام، شیعیان منتظر حضرت مهدی موعود (عج) بوده و این مسئله جزء باورهای دینی ما است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر یک از ما به عنوان یک مسلمان وظیفه داریم در حد وسع و توان زمینه و بستر ظهور را فراهم کنیم.

 

وی با بیان اینکه در آموزش و پرورش فعالیت مختلفی از جمله در اداره قرآن، نماز و عترت انجام می شود، یادآور شد: با توجه به اینکه نیمه شعبان با روز 9 فروردین همزمان شده و مدارس تعطیل هستند، در فضای برنامه «شاد» برنامه ای با عنوان «عطر انتظار» طراحی شده است.

 

زارع پور خاطرنشان کرد: این برنامه در 6 قالب مداحی و مولودی خوانی، شعرخوانی با گویش محلی و لری، بیان ویژگی های نوجوان و جوان منتظر، بیان احساس زیبایی های ظهور امام زمان، عکس و فیلم از جشن های خانوادگی نیمه شعبان، عکس و فیلم از آذین بندی سردرب منازل در قالب های مختلف انجام می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 11 فروردین بوده و نتایج نیز 22 فروردین ماه جاری اعلام می شود، اضافه کرد: نفرات اول تا دهم هر رشته و در مجموع به 50 نفر هدیه داده می شود.

 

وی گفت: علاوه بر این قرارگاه مجازی فعالیت های قرآن و عترت در برنامه «شاد» را داریم و 11 کانال تخصصی قرآن و عترت از جمله مهدویت، تشکیل کانال های مختلف با 12 هزار نفر عضو، تولید کلیپ های آموزشی با موضوع مهدویت و انتظار، کانال پاسخگویی به شبهات، پویش های دعای فرج، سه شنبه های مهدوی در برخی مدارس، تشکیل نشست های سبک زندگی مهدوی و نشست یاران مهدوی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش است.

کد خبر 1040410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha