مسابقه دلنوشته ای به امام زمان (عج) ویژه بچه های مسجد برگزار می شود

کیوانی گفت: به ‌مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسابقه دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)‌ ویژه نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان برگزار می شود.

«محبوبه کیوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به ‌مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) مسابقه دلنوشته‌ای به امام زمان (عج)‌ ویژه نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: به همین منظور علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند دلنوشته های خود را به مجازی برای این کانون ارسال کنند.

 

وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) به مناسبت نیمه شعبان، برگزاری مسابقه نقاشی است که بر همین اساس علاقه مندان باید آثار خود را با محوریت ظهور، نقاشی کشیده و برای ما به صورت حضوری و یا از طریق گروه مجازی کانون ارسال کنند.

 

کیوانی تصریح کرد: همچنین به همت بچه های مسجدی عضو این کانون فرهنگی هنری، هم زمان با شب ولادت امام زمان (عج) آسمان شهر هفشجان نور افشانی می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) مسجد رسول الله (ص) شهر هفشجان ادامه داد: برگزاری مراسم ختم صلوات با مشارکت بانوان مسجدی یکی دیگر از ویژه برنامه های این کانون در روز نیمه شعبان است که به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در ظهور آن حضرت اجرا می شود.

 

وی تصریح کرد: آخرین مهلت آثار تا ۱۰ فروردین ماه جاری توسط کانون فرهنگی هنری رسول الله (ص) هفشجان تعیین شده است.

 

کد خبر 1040429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha