راهکار برون رفت ما از شرایط فعلی موضوعات اقتصادی مثل تولید است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید شاه کلیدی است که قفل ها را باز می کند ،گفت: راهکار برون رفت ما از شرایط فعلی موضوعات اقتصادی مثل تولید است.

مهدی طغیانی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال«تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها »،گفت: مقام معظم رهبری با هوشمندی شعار سال را مجددا با تاکید بر بحث تولید نامگذاری کردند، قطعا راهکار برون رفت ما از شرایط فعلی موضوعات اقتصادی مثل تولید، فروش محصولات و پیدا کردن بازارهای جدید برای محصولات و کیفیت بخشی به تولید است.

 

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید معنای عام دارد ،اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال گذشته را جهش تولید نامگذاری کردند و تاکید داشتند که شعارهای که تعیین می شود  به این معنا نیست که در یکسال محقق شود بلکه این شعارها باید همواره و در طول زمان دنبال شود.


وی ادامه داد: اگر  ما تولید را دنبال کنیم به دنبال شاه کلید رفته ایم یعنی به دنبال تولید ،سرمایه گذاری ،اشتغال و افزایش درآمد سرانه هم می آید به دنبال حل مشکلات بخش تولید مشکلات معیشتی خانواده ها نیز حل می شود ،جوانان به دنبال ازدواج می روند.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر  بعضی از این مسائل به تاخیر می افتد چون افراد کار و درآمد ندارند، در این شرایط ما باید به دنبال نقاط اهرمی و شاه کلید برویم تولید برای ما شاه کلیدی است که قفل ها را باز می کند.

کد خبر 1040480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha