تجلیل کانون صادق آل محمد (ص) اندیمشک از جوانان منطقه کوی لور

مدیر کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ص) اندیمشک گفت: جمعی از جوانان فعالان این مسجد و منطقه کوی لور همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مورد تجلیل قرار گرفتند.

«مسعود قاسمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: کانون صادق آل محمد (ص) اندیمشک همزمان با ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان جمعی از جوانان فعالان مسجد امام جعفرصادق (ع) و منطقه کوی لور را مورد تجلیل قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری صادق آل محمد (ص) مسجد امام جعفرصادق (ع) اندیمشک افزود: با توجه به شرایط کرونایی در شهرستان اندیمشک و استان خوزستان، امکان برگزاری برنامه و اجتماع به مناسبت روز جوان وجود نداشت که به همین دلیل تنها با اهدای شاخه گل به جوانان، روز جوان به آنها تبریک گفته شد.

 

وی اذعان کرد: این اقدام با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین جایگاه و نقش موثر جوانان در جامعه صورت گرفت.

 

قاسمی یاد آور شد: برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع آموزشی و پرورشی، ارتباط با خانواده‌ها و معلمان، اردوهای تفریحی و زیارتی، مسابقات ورزشی و تشویق نخبگان برتر درسی از جمله اقدامات کانون صادق آل محمد (ص) اندیمشک ویژه جوانان بوده است.

 

کد خبر 1040487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha