افزایش بیش از ۲ برابری سرمایه‌گذاری صنعتی علی‌رغم همه محدودیت‌های کرونا و تحریم ها

بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت امور صنایع وزارت صمت، در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ رشد بیش از دو برابری سرمایه گذاری صنعتی را با وجود تمامی محدودیت های ناشی از بحران کرونا و تحریمهای ظالمانه تجربه کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بر اساس آمار ارائه شده از سوی معاونت امور صنایع وزارت صمت، در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ رشد بیش از دو برابری سرمایه گذاری صنعتی را با وجود تمامی محدودیت های ناشی از بحران کرونا و تحریمهای ظالمانه تجربه کرده ایم. در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ صدور پروانه های بهره برداری افزایش ۷ درصدی داشته است.

بر این اساس در مدت زمان یادشده ۶ هزار و ۴۹۱ پروانه بهره‌برداری صادر گردید.

همچنین اشتغال پروانه های بهره برداری صادره نیز افزایش ۲۲.۶ درصدی داشته است.

در این راستا پروانه های بهره برداری صادره در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ اشتغالی بالغ بر ۱۲۱ هزار نفر داشته اند.

اما با وجود همه تحریم های ظالمانه دشمنان و همچنین محدودیت های ناشی از بیماری کرونا که بر تمام دنیا تأثیر گذاشته بود، در ۱۱ ماهه امسال ۱۷۹ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی انجام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۳۵.۱ درصد افزایش داشته است و بیش از دو برابر رشد کرده است.

در همین راستا هزینه های سرمایه گذاری صنعتی در کشور به واسطه رشد حدود ۲ برابری سرمایه اشتغال جواز تاسیس صنعتی افزایش داشته است.

بر این اساس تعداد جواز های تاسیس صنعتی صادر شده در ۱۱ ماهه ۱۳۹۹ حدود ۳۶ هزار و ۱۶۲ فقره بوده که رشد ۴۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه پارسال تجربه کرده است.

همچنین اشتغال جواز تاسیس صنعتی ۸۱۰ هزار نفر بوده که افزایش ۴۰.۶ درصدی داشته است.

گفتنی است که سرمایه گذاری جواز های تاسیس صنعتی ۵۹۳ هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۷۲.۸ درصدی داشته است.

کد خبر 1040497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha