سازمان های مرد نهاد مشارکت اجتماعی را افزایش داده است/ برنامه های هفته جوان تیران

مرادی با اشاره به روند روبه توسعه سازمان های مردم نهاد جوانان در کشور، گفت: این اقدام مشارکت اجتماعی را در بین این قشر افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مهدی مرادی» در آیین رونمایی از پوستر هفته جوان و تشریح برنامه های این هفته در شهرستان تیران و کرون افزود: سیاست گذاری برای افزایش تشکل های مردم نهاد در هفت سال گذشته فرصت های زیادی را برای مشارکت اجتماعی جوانان فراهم و زمینه ساز انجام فعالیت های اجتماعی بیشتری در بین جوانان شده است.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون افزود: نقش این نهادهای مدنی در دوران کرونا، کمک رسانی در سیل سال 98 و خدمات هدفمند آموزشی و توانمندسازی در برابر آسیب های اجتماعی بیش از گذشته برای همگان مشخص و روشن شد.

 

وی با بیان اینکه 10 موسسه مردم نهاد در تیران و کرون تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی، گردشگری، تولید محتوا، فضای مجازی، ازدواج، خدمات عام المنفعه و علمی از مهمترین موضوعات سمن های این شهرستان است.

 

مرادی به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و اظهارداشت: شروع هفته جوان با غبار روبی از گلزار شهدا بود که این برنامه به صورت هماهنگ در سراسر استان اصفهان راس ساعت 9 صبح انجام شد که همراه با اجرای تور دوچرخه سواری بود.

 

وی برگزاری محفل ادبی با موضوع جوان و ایثار و شهادت، تجلیل از جوانان منتخب، بازدید از مراکز تولیدی جوانان کارآفرین، نشست های تخصصی و مسابقات کتابخوانی را از برنامه های این هفته در تیران و کرون بیان کرد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون یادآورشد: امسال به دلیل مناسبت مذهبی ماه شعبان دو هفته جوان خواهیم داشت و این برنامه در روزهای پایانی سال نیز مجدد تکرار خواهد شد.

کد خبر 1040592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha