رشد ۸۷ درصدی تردد در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد ۸۷ درصدی تردد در سیستان و بلوچستان در ایام نوروز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، ایوب کرد اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه سال ۹۹ تا ۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ در محورهای مواصلاتی محدوده تحت پوشش این اداره کل یک میلیون و ۱۸۳ هزار و ۵۵۳ تردد ثبت شد.

وی با بیان اینکه این تردد ها توسط 38 دستگاه تردد شمارآنلاين نصب شده در محورهای مواصلاتی تحت پوشش این اداره کل ثبت شده است، اظهار داشت: ترددهای نوروزی ثبت شده این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۸۷ درصدی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با تمام ظرفیت در حال ارائه خدمات به هم استانی‌ها است، گفت: انتظار می رود با همراهی شهروندان گرامی به منظور قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا شاهد کاهش ترددها در راه های ارتباطی باشیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سامانه تلفنی و پیامکی 141 به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای و ثبت  و رسیدگی به شکایات  مردمی در زمینه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.

کد خبر 1040650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha