حادثه بمباران شهر حسینیه بسیار گمنام مانده است

محسنی با بیان اینکه حادثه بمباران شهر حسینیه در هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ منجر به شهید و زخمی شدن بیش از ۵۰ نفر از هموطنان ما در این شهر شد گفت: این حادثه پس از گذشت سال‌ها، بسیار گمنام مانده است.

«حسین محسنی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه حادثه بمباران شهر حسینیه شهرستان اندیمشک در هفتم فروردین سال ۱۳۶۳ به وقوع پیوست اظهار کرد: در این حادثه هواپیماهای رژیم بعثی عراق اقدام به بمباران قسمت‌هایی از شهر حسینیه کردند که منجر به شهید و زخمی شدن بیش از ۵۰ نفر از هموطنان ما در این شهر شد و «هادی منافی» وزیر وقت بهداشت کشور به نمایندگی از امام خمینی (ره) در تشییع پیکر مطهر این شهدا حضور یافت.

 

شهردار شهر حسینیه بخش الوارگرمسیری شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه حادثه بمباران شهر حسینیه بسیار گمنام مانده است افزود: این شهر از شهرهایی به شمار می‌رود که جمعیت بسیار کمی دارد اما بیشترین شهید را در بین شهرهای کم جمعیت دارا است.

 

وی اذعان کرد: مردم انقلابی شهر حسینیه در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشته‌اند و شهدایی را در اوایل انقلاب، جنگ تحمیلی و در حادثه بمباران این شهر تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

 

محسنی تصریح کرد: امسال در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه بمباران شهر حسینیه، با توجه به وجود ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، برگزاری مسابقه فوتسال جام شهدای این حادثه، مسابقه فرهنگی و نصب بنر در سطح شهر صورت گرفته و دیگر اقدامات از جمله ساخت و انتشار تصاویر و کلیپ‌ها در فضای مجازی انجام شده‌اند.

 

کد خبر 1040655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha