جشن بزرگ نیمه‌شعبان در سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود

سوات‌پور گفت: جشن بزرگ نیمه‌شعبان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تبریک سالروز میلاد امام زمان(عج) اظهار کرد: نیمه شعبان از اعیاد مهم مسلمانان است که باید در جشن‌های نیمه شعبان مردم را با فرهنگ مهدویت آشنا تا بتوانیم این فرهنگ را در جامعه نهادینه کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) خبر داد و افزود: این مراسم به همت این کانون روز دوشنبه(9فروردین)  ساعت 20:30 در سالن ورزشی شهید قویدل سنگ بست برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام کیماسی به عنوان سخنران و سیدساجد رازدار و حامد تقی‌زاده به عنوان مدیحه‌سرایان این برنامه هستند گفت: مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و زدن ماسک برای عموم حضار الزامی است.

 

سوات‌پور با بیان اینکه این جشن با برنامه‌های شاد و متنوعی همچون سرود، اجرای مسابقه و اهدای جوایز همراه است تصریح کرد: فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به عهده جوانان است که با عشق و علاقه فراوانی به فعالیت در مساجد مشغول هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: مهدویت زمینه ساز قیام امام عصر است و نیمه شعبان فرصتی برای اندیشیدن و سپس یک گام به جلو برداشتن است.

کد خبر 1040685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha